جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1403

امروز ۷ شهریور ۱۴٠۳ ، در فضایی مملو از معنویت و شور حسینی، مراسم اختتامیه موکب سیدالشهداء علیه السلام شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان برگزار شد. این مراسم که با هدف تقدیر از خادمین امام حسین علیه السلام و تجلیل از نقش ارزشمند آن‌ها در خدمت به زائرین حضرت سیدالشهداء علیه السلام ترتیب داده شده بود، به صحنه‌ای از عشق، ارادت و همدلی تبدیل شد.

در ابتدای این مراسم معنوی، نوای ملکوتی زیارت عاشورا علیه السلام با صدای حجت الاسلام و المسلمین موسوی در فضای محوطه موکب طنین‌انداز شد. این زیارت که از برجسته‌ترین و پرمعناترین ادعیه شیعه به شمار می‌رود، دل‌های حاضران را با واقعه عاشورا و مصائب اهل بیت علیهم‌السلام پیوند داد. قرائت زیارت عاشورا در چنین جمعی، علاوه بر تزکیه روح، پیام‌آور همبستگی و تعهد به راه و مرام امام حسین علیه السلام بود.

پس از این لحظات روحانی، حجت الاسلام و المسلمین شیخ بحرانی، فرمانده محترم پایگاه بسیج شرکت و مشاور محترم فرهنگی ، به سخنرانی پرداختند. ایشان با بیانی شیوا و پرشور، به اهمیت و فضیلت زیارت امام حسین علیه السلام اشاره کردند و تاکید داشتند که این زیارت نه تنها از منظر دینی، بلکه از جنبه‌های اخلاقی و اجتماعی نیز دارای ارزش‌های بی‌بدیلی است. ایشان زیارت امام حسین علیه السلام را منبعی از خیر و برکت برای زندگی فردی و اجتماعی دانستند و افزودند که این عمل معنوی، موجب افزایش رزق و روزی، طول عمر، و آرامش روحی خواهد بود.

در بخش دیگری از سخنان خود، حجت الاسلام و المسلمین شیخ بحرانی به اهمیت خدمت به زائرین امام حسین علیه السلام پرداختند. ایشان خدمت به زائرین حضرت سیدالشهداء علیه السلام را نه تنها یک وظیفه دینی، بلکه یک افتخار بزرگ دانستند که نصیب هر کس نمی‌شود. وی از خادمین موکب حضرت سیدالشهداء علیه السلام به خاطر تلاش‌های بی‌وقفه‌شان در طول دوران خدمت، قدردانی کردند و یادآور شدند که این خدمت، اجر و پاداشی عظیم در نزد خداوند متعال دارد.

این مراسم با حضور پرشور و گسترده مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان، معاونین ، مدیران ، فرمانده محترم حوزه بسیج شهید رضوی و جمعی از پرسنل محترم شرکت برگزار شد .

حضور این شخصیت‌ها در مراسم، نشان از تعهد و اهمیت ویژه‌ای داشت که شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان به مسئله معنویت و ترویج فرهنگ حسینی قائل است.

در پایان این مراسم معنوی و پرشور، حاضران و شرکت‌کنندگان با دلی سرشار از عشق و ارادت به اهل بیت علیهم‌السلام، به میزبانی سفره کریمانه ایشان مهمان شدند. این ضیافت ساده اما باصفا ، نه تنها فرصتی برای تجدید قوا و بهره‌مندی از نعمت‌های الهی بود ، بلکه مجالی برای تقویت همدلی و ارتباطات معنوی میان حاضرین فراهم کرد. مهمانان با حضور در این سفره پر برکت، برکات بیشتری از فیض اهل بیت علیهم‌السلام دریافت کردند و مراسم را با خاطره‌ای دل‌نشین و معنوی به پایان رساندند.

این مراسم با تشکر ویژه از خادمین امام حسین علیه السلام که در طول این دوره خالصانه و با عشق در خدمت زائرین حضرت سیدالشهدا بوده‌اند ، به پایان رسید . در پایان مراسم، شرکت‌کنندگان با دلی مملو از عشق و ارادت به امام حسین علیه السلام و با امید به توفیق بیشتر در ادامه مسیر خدمت به اهل بیت علیهم‌السلام، مراسم را ترک کردند.

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان دیروز ۳ شهریور ۱۴٠۳ ، در روزی پُر از شور و عشق ، شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان شاهد برگزاری مراسمی با شکوه به مناسبت اربعین حسینی بود ، مراسمی که دل‌های همگان را به سوی کربلا و سیدالشهدا علیه‌السلام برد .

این روز معنوی با بازدید امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر، جناب حجت‌الاسلام و المسلمین عادل پور از موکب سیدالشهدا علیه‌السلام شرکت آغاز شد .

بعد از این بازدید روح‌بخش، قرائت زیارت پُر از معنای اربعین توسط حجت‌الاسلام موسوی صورت گرفت ، زیارتی که هر کلمه‌اش دل‌ها را به سوی کربلا می‌برد و عمق ارادت به سیدالشهدا علیه‌السلام را در دل‌ها بیشتر می‌کرد. با این زیارت، فضای مراسم به طور کامل آکنده از عشق و شور حسینی شد و عزاداران حسینی در ادامه مراسم شرکت کردند.

در ابتدا ، مراسم با سخنان پرشور و معنوی حجت‌الاسلام و المسلمین بحرانی، مشاور فرهنگی شرکت میرزاکوچک خان، آغاز شد . ایشان با لحنی سرشار از محبت و ادب، به حضار خوش‌آمد گفتند و فرا رسیدن اربعین حسینی را به همگان تسلیت گفتند .

پس از آن ، حجت‌الاسلام و المسلمین عادل پور، امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر به سخنرانی پرداختند . ایشان با سخنان خود، دریچه‌ای تازه از معانی عمیق زیارت اربعین را به روی حضار گشودند . شرح فراز «معکم معکم لا مع عدوکم» از این زیارت مقدس، معنای واقعی همراهی و تبعیت از امامان معصوم علیهم‌السلام را برای همگان آشکار کرد .

حجت‌الاسلام عادل پور با بیانی شیوا و پرشور، اهمیت برائت از دشمنان را تبیین کردند و تبلور آن در نهضت حسینی را به زیبایی ترسیم نمودند. سخنان ایشان همچون چشمه‌ای از معرفت و عشق به امام حسین علیه‌السلام جاری شد و دل‌های عزاداران را به درک عمیق‌تری از نهضت حسینی رهنمون ساخت.

این مراسم باشکوه با حضور پرشور معاونین ، مدیران و پرسنل عزیز شرکت همراه بود . همه با دل‌هایی مالامال از عشق به امام حسین علیه‌السلام و با قلب‌هایی آکنده از احساسات، در این مراسم شرکت کردند و ارادت خود را به اهل بیت علیهم‌السلام نشان دادند . این روز باشکوه، یادآور عاشورا و اربعین حسینی بود و دل‌های همگان را به سرزمین کربلا پیوند زد.

در پایان، حجت‌الاسلام عادل پور، با روضه‌خوانی دلنشین خود ، جمع عزاداران را بهره‌مند ساختند و اشک‌های همگان را جاری کردند. روضه‌ای که بوی کربلا می‌داد و دل‌های عزاداران را به سوی مقتل سیدالشهدا علیه‌السلام برد. این مراسم پُر از شور و عشق، با دعای خیر و توسل به امام حسین علیه‌السلام به پایان رسید و حضار با دلی پر از ارادت و عشقی بی‌پایان به اهل بیت علیهم‌السلام از مراسم خارج شدند .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

بازدید جناب سرهنگ احمدی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی عصر(عج ) در تاریخ ۳۱ مردادماه ، از خدمات و فعالیت های جهادگران موکب سید الشهدا شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ۵۵ کیلومتری جاده اهواز به خرمشهر

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان، امروز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه به همت کمیته فرهنگی این شرکت ، مراسم پرفیض و معنوی زیارت عاشورا و عزاداری باشکوه حسینی در موکب حضرت سیدالشهداء (علیه‌السلام) برگزار شد.
 

این مراسم که در محیطی سرشار از شور و حرارت برگزار گردید، از جمله رویدادهای ویژه و بی‌نظیری بود که در تاریخ این شرکت به یادگار خواهد ماند.

مراسم با قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌ آغاز شد. این زیارت فضایی سرشار از روحانیت و اخلاص در میان حاضران ایجاد کرد و دل‌های شرکت‌کنندگان را به یاد مصائب حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) و یاران وفادارش برد

پس از قرائت زیارت عاشورا ، حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد به ایراد سخنرانی پرداختند. ایشان با بیانی شیوا و عمق کلامی بی‌نظیر به تشریح و تبیین اهمیت ریشه‌شناسی نهضت حسینی پرداختند. حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به واقعه عاشورای سال 61 هجری قمری ، به بررسی ابعاد مختلف این قیام الهی پرداخته و موضوع معادشناسی را با دقت و ظرافت خاصی مورد تحلیل قرار دادند. سخنان ایشان، که از دل تاریخ و معرفت اسلامی سرچشمه می‌گرفت، تاثیری عمیق و جاودانه بر حاضرین گذاشت و آنان را به تأمل و تعمق بیشتری در مورد ارزش‌ها و آموزه‌های نهضت حسینی و راه اهل بیت (علیهم‌السلام) را داشت.

در ادامه مراسم، مداحی گرم و جانسوز مداح توانمند آقای قره‌باغی، اجرا شد. نوای دلنشین و سوزناک ایشان، دل‌های حاضران را به آسمان پیوند زد و اشک‌ها را از دیده‌ها جاری ساخت. صدای ایشان، که از عمق دل برمی‌آمد، حاضرین را به یاد مصائب و سختی‌های اهل بیت (علیهم‌السلام) انداخت و فضایی پر از شور حسینی و عشق به اهل بیت را در میان جمعیت حاضر به ارمغان آورد.

این مراسم، که به عنوان یکی از معنوی‌ترین رویدادهای فرهنگی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان به شمار می‌رود، با استقبال کارکنان و مسئولین شرکت و زائرین کربلای معلی مواجه شد . شور و اشتیاق کارکنان برای شرکت در این مراسم، نشان از عمق اعتقادات و باورهای دینی آنان داشت و این امر، فضای معنوی ویژه‌ای را در محیط کار ایجاد کرد که به تعمیق همدلی و اتحاد میان اعضای این مجموعه منجر شد.

حضور گسترده و همدلانه مدیرعامل محترم و دیگر مسئولین شرکت در این مراسم، نه تنها نشان‌دهنده تعهد و توجه ویژه مدیریت به ارزش‌های دینی و معنوی است، بلکه گواهی بر عزم راسخ مجموعه میرزاکوچک خان در ترویج و حفظ این ارزش‌های مقدس و تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در زمحیط کار و جامعه است. این رویداد، به‌عنوان الگویی برای سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها، نشان‌دهنده مسئولیت‌پذیری اجتماعی و تعهد به تقویت فرهنگ اسلامی در جامعه است.

در پایان این مراسم پرفیض، عزاداران حسینی مهمان سفره کریمانه اهل بیت (علیهم‌السلام) بودند.

برگزاری چنین مراسم‌هایی در کنار فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی، به‌طور مستقیم به تقویت روحیه همدلی، اتحاد و عشق به اهل بیت (علیهم‌السلام) در میان کارکنان منجر می‌شود و نقش برجسته‌ای در تعمیق ارزش‌های دینی و اخلاقی در محیط کار دارد. این اقدام فرهنگی و مذهبی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان،بار دیگر نقش برجسته این شرکت در ترویج و پاسداشت ارزش‌های دینی و انقلابی را به نمایش گذاشت.

 

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت میرزاکوچک خان ، مراسم معارفه و تودیع مدیر حراست این کشت و صنعت امروز چهارشنبه ۲۴ مردادماه با حضور مدیریت حراست شرکت هلدینگ ، مدیرعامل و معاونین محترم این شرکت برگزار گردید .

 در این مراسم از زحمات سید مجتبی جعفرنژاد در زمان تصدی ایشان بعنوان مدبر حراست این مجموعه تشکر و قدردانی و هرمز سهیلی به عنوان مدیر جدید حراست کشت و صنعت میرزا کوچک خان معرفی شد .

 در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیری از سوی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به آقای سید جعفرنژاد اهدا گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، سحرگاه امروز سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ .
 جناب آقای حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار و آقای علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان به اتفاق تنی چند از مسئولین دادگستری استان خوزستان از موکب سیدالشهدای شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی قرار گرفتند.

 رئیس کل دادگستری خوزستان ضمن تشکر از مدیرعامل و پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی(ع) و تائید کیفیت مطلوب خدمات ارائه شده به زائرین در موکب سیدالشهداء این شرکت گفت : حفظ امنیت و سلامت زائران اربعین حسینی به عنوان مهم‌ترین اصل خدمت رسانی به زائرین بایستی مدنظر مواکب باشد.

در ادامه مهندس موسوی مدیرعامل شرکت میرزا کوچک خان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و بازدیدکنندگان موکب سیدالشهداء گفت : کشت و صنعت میرزا کوچک خان به عنوان مجموعه‌ای که در زمینه تولید و تامین امنیت غذایی کشور فعال است توجه به شاخص‌های کیفی و بهداشتی در فرآیند تولید از اهمیت ویژه‌ای برخودار بوده و در همین راستا ارائه خدمات مطلوب ، باکیفیت و بهداشتی از مواردی است که از بدو تاسیس تاکنون مدنظر بانیان و خادمین موکب سیدالشهداء بوده است و امسال سعی گردیده همانند گذشته ، خدمات بهتر و مطلوب‌تری به زائرین داده شود.
موسوی گفت: خوزستان هر ساله میزبان هزاران زائر در مراسم اربعین حسینی است که بخشی از آنها از مرز شلمچه به کشور عراق تردد می کنند بنابراین قرار گرفتن موکب سیدالشهدای شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به عنوان آخرین مرکز جامع خدمات رسانی به زائرین در نزدیکی این مرز در تامین امنیت، سلامت و رفع خستگی زائرین در مسیر رفت و برگشت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌ .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مجهز‌ترین مجتمع خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی (موکب سیدالشهداء) شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان از امروز(پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) با حضور دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر آغاز بکار کرد.

تاکید مدیرعامل توسعه نیشکر بر ارایه خدمات‌ با کیفیت به زائرین اربعین امام حسین(ع) در موکب‌های توسعه نیشکر و صنایع جانبی

دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ظهر امروز پنج‌شنبه (پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۳) با حضور در مرکز جامع خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی(موکب سیدالشهداء) که برای سیزدهمین سال پیاپی توسط شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان پرپا شده است ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس شاخه سیاسی جنبش آزادی فلسطین(حماس) در بازدید از واحدهای مختلف این مجتمع ، بر ضرورت ارائه خدمات با کیفیت و لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی و پذیرایی از زائران در این موکب‌ تأکید کرد.

دکتر ناصری گفت: هم زمانی عملیات کشت نیشکر با مراسم اربعین حسینی، مسئولیت و رسالت ما را مضائف میکند چرا که در کنار انجام وظایف ذاتی و صیانت از حریم تولید بایستی به سنت هر ساله در ارایه خدمات به زائرین حرم اهل بیت نیز در حد اعلا آن و بهترین کیفیت کمر خدمت ببندیم و قطعا به برکت مقام خدمتگذاری امام حسین(ع) در جهاد تولید نیز پیروز و سربلند خواهیم شد.

️در ادامه این مراسم سید حسن موسوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی ضمن تایید سخنان دکتر ناصری تاکید کرد: کارکنان زحمتکش شرکت میرزا کوچک خان امسال نیز همچون سال‌های قبل در کنار دیگر همکاران خود در هولدینگ توسعه نیشکر به صورت خودجوش و داوطلبانه به صورت شبانه روزی به انجام خدمت به زائرین حسینی(ع) مشغول هستند.

مهندس موسوی گفت: شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با حمایت های همه‌جانبه دکتر ناصری، با برپایی این مجموعه خدمات رسانی جهت پذیرایی از زائران کوی عاشقان ابعبدالله آمادگی کامل دارد.

موسوی گفت: این موکب با امکاناتی نظیر سیستم‌های سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام، نمازخانه و استراحتگاه، پایگاه پلیس راهور و نیروی انتظامی، هلال احمر، ایستگاه سوخت‌رسانی و… در فاصله ۶۰ کیلومتری جاده اهواز-خرمشهر و در منتهاالیه مسیر مرز بین‌المللی شلمچه قرار دارد و همین مسئله اهمیت این مجموعه را در فرآیند رفت و برگشت زائرین می رساند.

هر ساله مراسم اربعین حسینی با حضور هزاران زائر عتبات عالیات از ایران و سایر کشورها در مسیر مرز شلمچه خوزستان برگزار می‌شود.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) در موکب شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در انتهای مسیر اهواز به خرمشهر .

 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، از آغاز خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در این موکب خبر داد .

حجت‌الاسلام عبدالله بحرانی فرمانده پایگاه بسیج در این رابطه گفت : خدمات رسانی موکب سیدالشهداء که حاصل تلاش جمعی و داوطلبانه کلیه کارکنان این مجموعه تولیدی بوده و امسال نیز برای سیزدهمین سال پیاپی فعالیت خود را آغاز میکند به صورت شبانه‌روزی و متناسب با حجم و تعداد زائران انجام می‌شود.

بنا به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان سید حسن موسوی مدیر عامل این مجموعه امروز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه در رابطه با آغاز فعالیت مجتمع جامع خدمات رسانی سیدالشهداء  اظهار کرد : همزمان با آغاز ماه صفر، موکب مستقر در مسیر جاده اهواز- خرمشهر، با مشارکت و تلاش شبانه روزی، عاشقانه و خستگی‌ناپذیر پرسنل این شرکت خدمات رسانی به میهمانان و زائرین اربعین اباعبدالله(ع) آغاز کرده و مشغول تدارک برای خدمت به زائران از سراسر کشور است.

موسوی افزود: پیش بینی‌های لازم برای تدارکات مورد نیاز در موکب صورت گرفته و مواردی همچون تامین غذای گرم ، آب آشامیدنی و یخ ، سیستم‌های خنک کننده و مه‌پاش، ایستگاه اورژانس، ایستگاه تامین سوخت، ایستگاه هلال احمر و پلیس راه ، سرویس بهداشتی و... انجام شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد .

مهندس موسوی ادامه داد: موکب سیدالشهدای میرزا کوچک خان بر اساس برنامه زمانبدی انجام شده خدمات رسانی به زائران را در مسیر رفت و برگشت بر عهده دارد و موقعیت آن به دلیل استقرار در انتهای مسیر حرکت زائران به مرز بین‌المللی شلمچه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

پایانه‌ی مرزی شلمچه یکی از گذرگاه‌های اصلی تردد زائران اربعین در کشور بوده که هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۱۸ مرداد۱۴۰۳ از امکانات و بخش‌های گوناگون مجتمع جامع خدمات‌رسانی به زائرین اربعین(موکب سیدالشهداء) شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مسیر منتهی به سامانه مرزی شلمچه بازدید کرد.
️به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، وزیر کشور عصر پنجشنبه با حضور در موکب‌ سیدالشهدای این شرکت نحوه خدمت رسانی به زائران را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید که استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان نیز حضور داشتند، وزیر کشور ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی ، مدیرعامل و پرسنل شرکت میرزا کوچک خان، خادمین و دست اندرکاران موکب سیدالشهداء از اقدامات و خدمات صورت گرفته در مجتمع جامع خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی که در مسیر جاده اهواز-خرمشهر منتهی به مرز بین‌المللی شلمچه تشکر و قدردانی کرد.
با حضور وزیر کشور، فعایت موکب سیدالشهداء از پنجشنبه ۱۸ مردادماه رسماً آغاز گردید.
مجتمع جامع خدمات‌رسانی به زائرین اربعین حسینی(موکب سیدالشهداء) شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با امکاناتی نظیر سیستم‌های سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی و حمام، نمازخانه و استراحتگاه، پایگاه پلیس راهور و نیروی انتظامی، هلال احمر، ایستگاه سوخت‌رسانی و… که در فاصله ۶۰ کیلومتری جاده اهواز-خرمشهر و در منتهی‌الیه مسیر مرز بین‌المللی شلمچه قرار دارد از اهمیت ویژه‌ای در فرآیند خدمات‌رسانی در مسیر رفت و برگشت زائرین برخوردار است.
بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور۱۴۰۳ برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی است.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مراسم آغاز عملیات کشت نیشکر ، سحرگاه شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل ، معاونین، مدیران، روسا، کارشناسان، تکنسین‌ها و پرسنل تلاشگر کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار گردید.  
در آغاز مراسم بعداز تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران، نیایش پر فیض مناجات الشاکرین و مناجات الراجین توسط حاج آقا بحرانی فرمانده محترم پایگاه بسیج و سرپرست امور فرهنگی قرائت شد .
در ادامه برنامه از عملیات تهیه قلمه و کاشت نیشکر بازدید بعمل آمد . لازم به ذکر است که تهیه قلمه نیشکر جهت کشت به روش مکانیزه صورت می گیرد .
مهندس سیدحسن موسوی مدیرعامل محترم در این مراسم از تلاشها و هماهنگی مجموعه کشت و صنعت میرزاکوچک خان در فراهم کردن زمینه های لازم برای شروع عملیات کشت ، تشکر و قدردانی کردند .
دکتر کرملاچعب معاونت محترم کشاورزی از کشت نیشکر در ۲۱۱۰ هکتار از اراضی این شرکت خبر داد و گفت بطور متوسط روزانه ۶۰ هکتار از اراضی را در مدت زمان  حدود ۳۵ روز کاری با حضور ۲۲ گروه  کشت نموده که با ادامه این روند طبق برنامه زمانبندی شده ، عملیات کشت در اواخرشهریور ماه امسال به پایان می‌رسد .
ایشان ابراز امیدواری نمود عملیات کاشت نیشکر این دوره با بهترین کمیت و کیفیت  و با رعایت نکات ایمنی و حفظ سلامت کامل پرسنل حاضر در عملیات کشت به سرانجام خواهد رسید .

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
94
40281
5846043
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر