جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: تیر 1403

در این جلسه که با حضور مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رئیس مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده ، جناب آقای دکتر عبدعلی ناصری و هیات محترم همراه ، برگزار شد ، بعد از بیان دستور جلسه توسط ایشان ، جناب آقای سیدحسن موسوی مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، ضمن خوش آمد گویی به مدعوین گرامی ، گزارش عملکرد این شرکت بصورت مبسوط بیان و سپس توسط معاونین کشاورزی ، صنعت و مدیریت مالی گزارش مربوطه ارائه گردید . 

درادامه ، مدیرعامل و مسئولین محترم موسسه تحقیقات و آموزش توسعه نیشکر با ارائه گزارشات پایش عملکردی خود در زمینه تولید و همچنین افزایش های بهره وری را ارائه نمودند که بیانگر بهبود شرایط نسبت به سال قبل می باشد . 

پس از گزارش موسسه تحقیقات توسعه نیشکر نیز معاونین محترم مدیرعامل شرکت هلدینگ و ناظرین جلسه ، نظرات خود را درخصوص گزارش عملکرد و برنامه و بودجه این شرکت مطرح نمودند . 

در پایان این نشست ، جناب آقای دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و رئیس مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده توصیه ها و دستورات لازم در راستای سیاست‌های شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی را ابلاغ و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش خالصانه و دلسوزانه مدیرعامل محترم شرکت متبوع ، معاونت محترم کشاورزی و همکاران پرتلاش زیر مجموعه ایشان از جمله آبیاران این حوزه ، در مدیریت دقیق آبیاری مزارع و رسیدن به شاخص ۱۵/۵ درصدی کاهش مصرف آب و افزایش راندمان رشد نیشکر و تولید شکر و معاونت محترم صنعت و کارکنان زحمتکش تحت سرپرستی ایشان ، در مدیریت بسیارخوب استحصال شکر از نیشکر و کاهش مصرف انرژی و نیز تولید برق جهت فعالیت مستمر بخش کشاورزی و انتقال مازاد بر مصرف برق به شبکه سراسری کشور در راستای مسئولیتهای اجتماعی و افزایش تولید شکر به بیش از ۳۰ هزار تن نسبت به سال گذشته در این شرکت را گواه بر تلاش و همت قلبی تمام پرسنل خدوم این کشت و صنعت دانسته و آرزوی سلامتی و تندرستی در ادامه راه خدمت برای این عزیزان نمودند .

شایان ذکر است با توجه به پیش بینی افزایش تولید نیشکر و بالطبع تولید شکر خام و قهوه ای به میزان ۹۰،۰۰۰ هزار تن در سال آینده در صورت محقق شدن تولید طبق پیش بینی ، مساعدت هایی از سوی مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی درخصوص تخصیص پاداش صورت خواهد گرفت .

منتشرشده در آخرین اخبار

مراسم عزاداری حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام ، امروز با حضور پرشور کارکنان و مدیران شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد . این مراسم که با سخنرانی‌ها و مداحی‌های ویژه‌ای همراه بود ، نشان از تعهد و ارادت قلبی پرسنل این شرکت به اهل بیت علیهم‌السلام داشت.

در آغاز مراسم ، حجت‌الاسلام و المسلمین بحرانی ، فرمانده محترم پایگاه بسیج و مسئول امور فرهنگی شرکت ، به ایراد سخنرانی و خوش‌آمدگویی به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پرداختند .

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین خطیبی به عنوان سخنران اصلی مراسم ، با بیاناتی حماسی و تاثیرگذار ، ابعاد مختلف زندگی حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام را مورد بررسی قرار داد . ایشان به موضوعات زیر اشاره کردند :

 جایگاه و منزلت بی‌نظیر حضرت ابالفضل العباس علیه‌السلام در آیینه روایات ائمه اطهار علیهم‌السلام

 تاریخچه‌ای از زندگانی حضرت قمر منیر بنی‌هاشم علیه‌السلام

 تبیین مقام شامخ حضرت ام‌البنین سلام‌الله علیها

 تبیین کرامات صادر از حضرت قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام

در ادامه ، مراسم مداحی توسط سید صادق خطیبی از کارکنان محترم شرکت انجام شد. وی با نوای گرم و دلنشین خود فضای معنوی خاصی به مراسم بخشید و حاضران را به یاد مظلومیت و فداکاری‌های اهل بیت علیهم‌السلام فرو برد.

این مراسم با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارکنان محترم و زحمتکش کشت و صنعت برگزار شد.

حضور گسترده و همدلی پرسنل ، جلوه‌ای ویژه به این مراسم بخشیده بود و نشان از وحدت و همبستگی خانواده بزرگ شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان داشت .

در پایان مراسم ، پرسنل شرکت با هوسه‌خوانی مراسم را به اوج خود رساندند و پس از آن، مهمان سفره کریمانه اهل بیت علیهم‌السلام برای صرف صبحانه شدند.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، خانواده ورزشی بزرگ این شرکت با برتری در مسابقات فوتسال رده های سنی 6 تا 8 سال ، 10 تا 13 سال و 13 تا 15 سال و همچنین در مسابقات والیبال رده سنی 15 تا 20 سال و دریافت جمعا 39 مدال به مقام قهرمانی رسیدند .

در مراسم اختتامیه که در مورخ جمعه ۱۵ تیرماه برگزار گردید ، توسط مدیرعاملین محترم شرکت های کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، کشت و صنعت سلمان فارسی ، خمیر مایه و الکل رازی ، سداد فام نیشکر و همچنین معاونین و مدیران محترم آن ها ، به 219 ورزشکار حاضر در این مسابقات مدال های رنگارنگ اهدا و تیم های برتر به شرح زیر معرفی شدند:

 فرزندان پسر
مقام اول : میرزا کوچک خان
مقام دوم : سلمان فارسی
مقام سوم : دعبل خزاعی

فرزندان دختر ، همسران و کارکنان زن
مقام اول : میرزا کوچک خان
مقام دوم : امیرکبیر
مقام سوم : سداد فام نیشکر

 شایان ذکر می باشد که این جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی از تاریخ 2 خردادماه تا 15 تیرماه 1403 در محل سالن ورزشی نیشکر برگزار گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

حضور پر شور و همیشه در صحنه مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارکنان پر تلاش و خدوم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در روز جمعه مورخ ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

چگونه افزایش ۶۵ درصدی تولید شکر محقق شد؟

چگونه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توانست با پشت سر گذاشتن بحران‌ها به افزایش ۶۵ درصدی تولید شکر دست یابد؟ این پرسشی است که مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در پاسخ به چگونگی آن، به سه مؤلّفه «بهره‌وری، نیروی انسانی و برنامه‌ریزی» اشاره می‌کند؛ مؤلّفه‌هایی پیوسته و حاصل تلاش جمعی و هماهنگ در این مجموعه صنعتی که به گفته دکتر عبدعلی ناصری، بدون هریک از آن‌ها، دستیابی به این دستاورد بزرگ امکان‌پذیر نبود.

این گفت‌و‌گو را در لینک زیر بخوانید:
https://www.sugarcane.ir/?p=148869

منتشرشده در آخرین اخبار

                                                                            به نام خداوندگار علی رب مرتضی و رسول نبی
                                                                         زنیرو بود مرد را راستی زسستی کژی زاید وکاستی

 برادر ارجمند
 جناب آقای سید حسن حسینی

موفقیت جنابعالی در کسب عنوان بهترین سرپرست مسابقات فوتسال قهرمانی کارگری استان خوزستان را تبریک عرض نموده و به پاس داشت تمامی تلاش های دلسوزانه حضرتعالی در ارتقا و بالندگی کیفی تیم های ورزشی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و القا نشاط و سرزندگی به خانواده های محترم پرسنل این شرکت در ارائه و برنامه ریزی مسابقات و خدمات ورزشی ، از شما تقدیر به عمل می آورد.
 امید است که در تمام مراحل زندگی همواره صحت وتندرستی موجب توفیق راه و نیل به مقام قرب الهی باشد.
  " ومن الله التوفیق "

                                                                                                                                                سید حسن موسوی
                                                                                                                                                      مدیر عامل

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
629
13218
5818980
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر